Общи условия

1. **Обхват на тези Общи условия, Договор**

 

1.1. **Обхват на тези Общи условия**

 

Тези Общи условия (по-долу "ОУ") се прилагат изключително за сделки (поръчки) между AMIZ 17 ООД, със седалище и адрес на кореспонденция в София, 1407, ул. Червена стена 7, ап. А (по-долу "Продавач") и Клиента в тяхната версия, валидна към момента на поръчката за бизнес, извършван в българския онлайн магазин https://www.amiz.bg

 

Различни или алтернативни условия от Клиента няма да бъдат приети, освен ако не са изрично договорени в писмена форма от Продавача.

 

1.2. **Контакт:**

 

Можете да се свържете с нас по следните начини:

 

- По пощата: AMIZ 17 ООД, ЕИК: 207784425 - София, 1407, ул. Червена стена 7, ап. А

 

- По телефон: +359 889 898890

 

- По имейл: [email protected]

 

- Чрез контактната форма на нашия уебсайт.

 

1.3. **Комисия за защита на личните данни**

 

Адрес: София, ул. „Проф. Цветан Лазаров“ №2,

 

Телефон: (02) 940 20 46

 

Факс: (02) 940 36 40

 

Имейл: [email protected], [email protected]

 

Уебсайт: www.cpdp.bg

 

1.4. **Комисия за защита на потребителите**

 

Адрес: 1000 София, пл. „Славейков“ №4А, 3-ти, 4-ти и 6-ти етаж,

 

Телефон: 02 / 980 25 24

 

Факс: 02 / 988 42 18

 

Гореща линия: 0700 111 22

 

Уебсайт: www.kzp.bg

 

1.5. **Онлайн платформа за решаване на спорове**

 

Можете да отворите онлайн платформата за решаване на спорове на следния линк:

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

 

2. **Общи условия за използване на онлайн магазина**

 

2.1. Онлайн магазинът е достъпен само за лица, навършили 18 години.

 

2.2. Лица, които не са навършили 18 години, трябва да имат съгласието на законния си представител, за да използват онлайн магазина.

 

2.3. Клиентът се счита за всяко лице, при условие че целта на поръчката, извършена чрез онлайн магазина, не може да бъде отнесена към професионалните дейности на лицето като търговец или самостоятелно заето лице. Търговец е всяко дружество, физическо или юридическо лице, което действа в изпълнение на търговски или самостоятелни дейности при сключване на договора.

 

2.4. Ако се регистрирате при нас, предоставяте лични данни. Изискваме вашето съгласие за обработка на вашите данни, в противен случай не можете да използвате онлайн магазина. Видът и начинът на обработка на вашите данни са описани тук: Политика за защита на личните данни.

 

2.5. За да гарантираме, че данните ви са правилно записани, ще ви изпратим имейл след регистрацията ви в онлайн магазина, който ви молим да проверите и потвърдите информацията си.

 

2.6. Стоките се продават само в количества, подходящи за лично ползване.

 

2.7. Онлайн магазинът на Продавача представлява само каталог за продажби. Чрез визуализирането на продуктите в онлайн магазина, Продавачът само предоставя възможност на Клиента да направи оферта за представените продукти и да сключи договор за продажба (по-долу "Поръчки").

 

2.8. Езикът на преговорите е изключително български.

 

3. **Обработка на вашите лични данни**

 

3.1. Предоставянето на съгласие за обработка на вашите лични данни е доброволно. Въпреки това, трябва да подчертаем, че ако не предоставите съгласие за такава обработка, не е възможно да се регистрирате и да използвате онлайн магазина. Всичка друга информация относно защита на данните ще намерите в нашата Политика за защита на личните данни.

 

3.2. В някои случаи ще ви бъде поискано съгласие в нашия онлайн магазин, така че да можем да ви изпращаме реклами, като специални оферти, разпродажби и др. Предоставянето на това съгласие също е доброволно и може да бъде оттеглено по всяко време. Повече информация ще намерите в нашата Политика за защита на личните данни.

 

4. **Поръчки**

 

Поръчките се извършват чрез уебсайта www.amiz.bg

 

4.1. Продуктите в онлайн магазина са обозначени така, че да получите информация за размер, цвят, цена и материалите, от които са направени.

 

4.2. По време на поръчката избирате продукта, използвайки размер, цвят, количество и всякакви други характеристики, ако е необходимо.

 

5. **Как да пазарувате в онлайн магазина**

 

5.1. Изберете продуктите от разнообразието от продукти, като кликнете на "Добави в кошницата" на страницата на продукта. Кликването на "Добави в кошницата" не ви обвързва с покупка.

 

5.2. Всички артикули, поставени в "Кошница", могат да бъдат прегледани, като кликнете на "Кошница", видим в горната част на уеб страницата. Оттам можете също да изтриете артикули или да промените количеството на даден артикул.

 

5.3. Ако искате да закупите артикулите в кошницата си, кликнете на бутона "Продължи към плащане".

 

5.4. Трябва да се регистрирате, за да закупите артикули. След регистрация имате допълнителни опции, като резюме на поръчката, запазени адреси за доставка и история на поръчките.

 

5.5. Изберете предпочитания от вас метод на доставка и адрес (до дома ви или до офис на куриерски фирми "Speedy", "Econt" или други) и предоставете детайлите за плащане.

 

5.6. След това можете да изберете как бихте искали да платите. Наличните методи за плащане включват:

 

- Плащане с наложен платеж.

 

5.7. След избора на метод за плащане можете да посочите опцията за доставка и адреса. След избора можете да продължите да пазарувате или да прегледате резюмето на поръчката си.

 

5.8. Кликвайки на бутона "Купи и плати", изпращате обвързваща оферта за покупка на стоките в кошницата ви. Кликвайки на бутона, приемате тези ОУ, което включва приемането на тези ОУ в офертата ви.

 

Изпратената поръчка е обвързваща за вас, освен ако не отмените поръчката в рамките на 15 минути от изпращането чрез кликване на бутона "Отмени поръчка".

 

Ако искате да промените поръчката си, трябва да отмените поръчката и да извършите нов процес на поръчване с новия продукт.

 

5.9. Като потребител имате право на отмяна, което остава непокътнато от горепосочения процес.

 

5.10. Можете да се въздържите от подаване на обвързваща оферта по всяко време по време на процеса на поръчка преди плащането. За да направите това, е достатъчно да се въздържите от предприемането на каквито и да било допълнителни стъпки и да напуснете страницата за поръчки. За да направите това, кликнете на бутона, който позволява връщане на предишната подстраница, произволна подстраница или продукт на у

 

ебсайта.

 

5.11. Обвързваща оферта за закупуване на стоките ще бъде считана за направена от момента, в който изпратите поръчката си чрез кликване на бутона "Купи и плати". След като получим вашата поръчка, ще ви изпратим потвърждение по имейл.

 

6. **Цени**

 

6.1. Цените на стоките са посочени в сайта на онлайн магазина и са валидни към момента на поръчката.

 

6.2. Цените в онлайн магазина са в BGN и включват ДДС и всички други данъци.

 

6.3. Продавачът си запазва правото да променя цените. Промените ще бъдат отразени в сайта на онлайн магазина, но няма да засягат поръчки, които вече са потвърдени и изпратени.

 

7. **Отмяна на поръчка**

 

7.1. Можете да отмените поръчката си в рамките на 15 минути от изпращането чрез кликване на бутона "Отмени поръчка". Моля, имайте предвид, че след като изтекат 15 минути, поръчката ви вече няма да може да бъде отменена.

 

7.2. При отмяна на поръчката, моля, свържете се с нас на имейл адрес: [email protected].

 

8. **Доставка**

 

8.1. Доставката на стоките се извършва до адреса, който сте посочили по време на процеса на поръчка. Можете също така да изберете да получите поръчката си в офис на куриерска фирма. Точните методи за доставка са налични по време на процеса на поръчка. Разходите и условията за доставка варират в зависимост от метода на доставка и избраната опция за плащане.

 

8.2. Продавачът извършва доставки в България и международно, ако опцията е налична.

 

8.3. Продавачът не носи отговорност за закъснения, причинени от събития извън неговия контрол, включително, но не само, форсмажор, стачки или закъснения от трети страни доставчици.

 

8.4. Стандартното време за доставка е посочено по време на процеса на поръчка. Ако доставката се забави, ще бъдете уведомени съответно.

 

8.5. Ако не сте налични на посочения адрес, доставката може да бъде пренасрочена или върната на изпращача. Ще бъдете информирани за стъпките, които трябва да следвате при пропуснати доставки.

 

9. **Плащане**

 

9.1. Плащането се извършва в BGN. Можете да изберете от наличните методи за плащане, включително, но не само, наложен платеж.

 

9.2. Продавачът си запазва правото да променя методите за плащане. Всички промени ще бъдат съобщени на вас преди извършването на поръчката.

 

9.3. В случай на проблеми с плащането или спорове, моля, свържете се с нашия клиентски сервиз на имейл адрес: [email protected] за помощ.

 

10. **Право на отмяна**

 

10.1. Като потребител имате право да се откажете от договора в рамките на 14 дни, без да посочвате причина. Периодът за отмяна е 14 дни от деня, в който вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, придобива физическо притежание на стоките.

 

10.2. За да упражните правото си на отмяна, трябва да ни уведомите (AMIZ 17 ООД, София, 1407, ул. Червена стена 7, ап. А, имейл: [email protected]) за решението си да се откажете от този договор с недвусмислено изявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или имейл).

 

10.3. За да спазите срока за отмяна, е достатъчно да изпратите вашето съобщение за упражняване на правото на отмяна преди изтичането на срока за отмяна.

 

10.4. Ако се откажете от този договор, ще възстановим всички плащания, получени от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, произтичащи от вашия избор на тип доставка, различен от най-евтината стандартна доставка, предлагана от нас), без ненужно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сме информирани за вашето решение да се откажете от този договор. Такова възстановяване ще бъде извършено с същото средство за плащане, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако не сте се съгласили изрично с друго; във всеки случай, няма да понесете никакви такси в резултат на такова възстановяване.

 

10.5. Трябва да върнете стоките или да ги предадете на нас без ненужно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сте комуникирали вашето оттегляне от този договор на нас. Срокът се спазва, ако изпратите стоките преди изтичането на 14 дни.

 

10.6. Ще трябва да понесете директните разходи за връщане на стоките.

 

10.7. Вие сте отговорни само за всяко намалено значение на стоките, произтичащо от боравене, различно от това, което е необходимо за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на стоките.

 

11. **Дефекти на стоките и рекламации**

 

11.1. Ако стоките, които получавате, са дефектни или не съответстват на описанието, предоставено в онлайн магазина, имате право да подадете рекламация.

 

11.2. Рекламациите за дефектни стоки могат да се подават съгласно приложимите закони и разпоредби. Можете да се свържете с нашия клиентски сервиз за помощ при подаването на рекламация.

 

11.3. За допълнителна информация относно начина на подаване на рекламация, моля, вижте нашата Политика за връщане и възстановяване на пари, налична на нашия уебсайт.

 

12. **Отговорност**

 

12.1. Продавачът носи отговорност само за щети, причинени от груба небрежност или умишлено неправомерно поведение.

 

12.2. Продавачът не носи отговорност за всякакви индиректни щети, включително, но не само, загуба на печалба, които възникват в резултат на използването на онлайн магазина или на закупените стоки.

 

12.3. Отговорността на Продавача е ограничена до максималната степен, разрешена от приложимото право.

 

13. **Заключителни разпоредби**

 

13.1. Тези ОУ могат да бъдат актуализирани от време на време. Промените ще бъдат съобщени на вас чрез имейл или чрез нашия онлайн магазин.

 

13.2. Ако някое от разпоредбите на тези ОУ е или стане невалидно, валидността на останалите разпоредби няма да бъде засегната.

 

13.3. Приложимото право към тези ОУ и договорните отношения е българското право.

 

13.4. Всякакви спорове, възникнали от или във връзка с тези ОУ или договора, ще бъдат предмет на изключителната юрисдикция на българските съдилища.